piątek, 30 sierpnia 2013

Kiedy nowy rozdział?

   Stwierdziłam, że trzeba to w końcu napisać i powiedzieć wam prosto z mostu. Kolejnego rozdziału nie będzie. Te które publikowałyśmy były napisane dobre pół roku temu, a my tylko je dodawałyśmy. Od tamtego czasu nic nie napisałyśmy. Boddie nie ma w ogóle weny i mówi, że najprawdopodobniej to koniec jej pisania. Ja co prawda ją mam, ale nie umiałabym pisać tu sama, a teraz już nawet czasu. Czeka mnie pierwsza klasa liceum, a i tak mam spore urwanie głowy z blogiem na którym piszę z Jemi. Musicie nam to wybaczyć. Jedyne co mogę teraz zrobić to tylko zaprosić was na bloga, który piszę z kimś innym i który dopiero co zaczęłyśmy.
http://droga-do-obledu.blogspot.com/
  Nie obwiniajcie za to nas. Nie miałyśmy wyboru. Chętnie powiedziałabym wam, że jeszcze tu wrócimy i skończymy w dobrym stylu, ale to kłamstwo, bo to jest już koniec.
   Kocham Was <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz