niedziela, 9 września 2012

Tagujemy!

    Witajcie kochani! Dzisiaj poznacie nas trochę bliżej i zobaczycie nas w innym wydaniu niż opowiadanie, a mianowicie zostałyśmy  OTAGOWANE przez Pochłonięta. Myślę, że odpowiedzi na nasze pytania się wam spodobają;)

1. Od kiedy interesujesz się pisaniem?
Akwamaryn: Piszę od paru dobrych lat. To moja pasja i mogę powiedzieć, że jestem od tego uzależniona.
Boddie: Nawet nie pamiętam. Spodobało mi się pisanie własnych historii, stawianie problemów, kierowanie innymi, tworzenie ich charakteru i wyglądu... Tworzenie własnego świata, takie oderwanie się od rzeczywistości. Myślę, że kilka lat :D

2. Czy ty sam uważasz, że masz talent?
Akwamaryn: Nie, choć... Każdy ma jakiś talent, tylko że ukryty. I choć bym się wypierała, że nie mam to zapewne jakiś mam. Jeśli chodzi o pisanie to, nie. Nie mam talentu do tego. Piszę przeciętnie, ale jest to dla mnie dobra zabawa i odskocznia od normalności.
Boddie: Hahahhahaha, nie xd

3. Myślałaś kiedyś o tym, żeby wydać książkę?
Akwamaryn: Miałam kiedyś takie swoje dziecięce marzenia, ale teraz nie byłą bym do tego zdolna.
Boddie: Hahhaha, tak, jak miałam 9 lat :D

4.Czy pisanie sprawia ci przyjemność?
Akwamaryn: Oczywiście, ze tak. Gdyby tak nie było rzuciła bym to w cholerę już dawno temu.
Boddie:  Pewnie, że tak :D Pisze tylko dlatego, że to lubię, satysfakcjonuje mnie to :D

5.Ulubiony serial?
Akwamaryn: Hm... Właśnie ostatnio nad tym myślałam gdy oglądałam coś, ale teraz nie pamiętam co to było. ,,Ranczo''. Lubię ten serial, teraz powchodziło tyle nowego na antenę, że na prawdę trudno coś obejrzeć, ale mam zamiar oglądać ,,Przyjaciółki''
Boddie: Dr. House :D

6.Czy zawiesiłaś kiedyś bloga z powodu małej ilości komentarzy lub odwiedzin?
Akwamaryn: Wiadomo, że komentarze pobudzają do działania i są w jakimś stopniu silnikiem nakręcającą mnie do pisania, ale nie zawiesiłam nigdy bloga z tego powodu. Raczej z powodu braku weny czy czasu.
Boddie: Taak... Raz tak było. :P

7. Skąd czerpiesz inspiracje?
Akwamaryn: Często oglądam zdjęcia na stronie weheartit.com, czasem czytam inne opowiadania, a czasem po prostu słucham muzyki.
Boddie:  Ja słucham muzyki i czytam ulubione książki :D Czasem oglądam seriale na Disneyu xd o.O

8. Kiedy w twojej głowie pojawił się pomysł na to opowiadanie i czy od razu go rozwinąłeś?
AkwamarynandBoddie: Pomysł powstał jakieś dwa miesiące temu. Jesteśmy bardzo, jak by to określić... Szybkie;D Mamy już napisane dla was prawie całe opowiadanie, a w skład wchodzą trzy długie części. Zaczęłyśmy pisać od razu, ale dalsze pomysły przychodziły w trakcie pisania. Konsultowałyśmy wszystko razem.

9. Ulubiona książka?
Akwamaryn: Możliwe, że ich nie znacie, ale to by było tak... ,,Sen'', ,,Mgła''.,- dwie części z trzech. Nie pamiętam jednego tytułu. ,,Cienie'', ,,Polowanie'' i,, Gorączka''. Wszystkie wam polecam jeśli kochacie tak jak ja fantastykę;D
Boddie: Harry POtter i Spętani przez Bogów :D

10. Ulubione opowiadanie, które czytasz w sieci?
Akwamaryn: Udręczony
Boddie: Było takie jedno, ale zostało usunięte -.-` ( Derme, jeśli to czytasz: zabije cię xd )

11.Czy wiążesz swoją przyszłość z pisarstwem?
Akwamaryn: Nie.
Boddie: Nie.

Nasze pytania:
1. Czym się interesujesz?
2. Najpiękniejsza chwila w twoim życiu?
3. O czym marzysz?
4. Masz w swoim domu takie zaciszne miejsce, gdzie jesteś sam ze swoimi myślami? Jakie to miejsce?
5. Szpilki vs. Trampki.
6. Kto jest dla ciebie wzorem, kogo naśladujesz?
7. Jak myślisz: jaka jest Twoja największa wada?
8. Czego się najbardziej boisz?
9. Jeśli mógłbyś się cofnąć do jakiegoś momentu: Jakby byłby to moment?
10. Jesteś / byłaś kiedyś zakochana?
11.Twoje hobby?

TAGUJEMY WSZYSTKICH NASZYCH CZYTELNIKÓW! MIŁEJ ZABAWY KOCHANI;)

3 komentarze:

  1. haha, mam się bać ? ; o Dobrze, że mam dużo miejsca pod łóżkiem ... haha, oj. No i wydałam swoją kryjówkę -.- hahaha, powiedz mi które to, to może specjalnie dla Ciebie powróci ... ^^ haha, kto wie, kto wie : D
    ps. Harry Potter ? ; o Nie jara mnie, haha ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. A już miałam nadzieję, że kiedyś ujrzę Waszą książkę w księgarni... ale jeszcze nie wszystko stracone! Może się zastanowicie i zdania zostaną zmienione ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do ulubionego opowiadania to nie wiedziałam :P
    Bardzo mi miło <3

    OdpowiedzUsuń